Politica de Confidentialitate

Pentru a iti oferi o experienta de navigare personalizata, folosim cookies.

Pentru mai multe informatii te rugam sa citesti Politica de confidentialitate.

Anunturi in ziare nationale
Contact
Anunturi
ANUNT 33 Situri
+ Anuntul Telefonic
Cum platesc
anunturile?
Anunturi
Pachete Ziare
Anunturi
Ziare Locale
Anunturi
Ziare Nationale


Ziarul de Pierderi®
Ziar national, online
Ziarul Anunt de Mediu®
Ziar national, online
Ziarul Romania Libera
Ziar national, 150.000 ex./editie
Ziarul Adevarul
Ziar national, 87.000 ex./editie
Ziarul National
Ziar national, 50.000 ex./editie
Ziarul Jurnalul National
Ziar national, 177.775 ex./editie
Ziarul Anuntul Telefonic
Ziar Bucuresti, 20.000 ex./editie
Ziarul Bursa
Ziar national, online
Ziarul Curierul National
Ziar national, online
Ziarul Click
Ziar national, 150.000 ex./editie
Ziarul Libertatea
Ziar national, 250.000 ex./editie


Publica 1 aparitie gratuit in Jurnalul National pentru fiecare 5 aparitii platite
Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Anunturi Diverse
CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA)

Anunturi Vanzari, Cumparari, Inchirieri, Schimburi

 

Detalii pentru anuntul "CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA)":
Categoria: Diverse Judet:
Diverse Bucuresti
Data publicarii: 14 Apr 2021 Expira pe: 14 May 2021
Textul anuntului:
CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE (AGOA) ȘI AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE (AGEA) ALE ACTIONARILOR FARMAVET S.A. Farmavet S.A., o societate pe actiuni administrata in sistem dualist, constituita si care functioneaza conform legilor din Romania, cu sediul in Romania, Calea Giulesti nr. 333, Sector 6, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/131/1991, cod unic de inregistrare (CUI) RO 256, avand un capital social subscris si varsat de 1.833.697,90 RON (Societatea), prin directorat (Directoratul), in temeiul Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (Legea Societatilor) si al actului constitutiv al Societatii (Actul Constitutiv), CONVOACA AGOA si AGEA - Prima convocare Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii (AGOA) si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii (AGEA) vor avea loc, pentru toate persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de 07.05.2021 (Data de Referinta) in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., la sediul Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, Sector 6, Bucuresti si prin mijloace electronice de transmisie a datelor si cu posibilitatea de vot prin corespondenta, in data de 17.05.2021, astfel: (a)AGOA incepand cu ora 10:00 (ora Romaniei); (b)AGEA incepand cu ora 10:30 (ora Romaniei); AGOA si AGEA - A doua convocare In situatia in care la data mentionata mai sus, ca fiind data primei convocari a sedintei AGOA, respectiv sedintei AGEA, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si/sau de Actul Constitutiv, in temeiul art. 118 din Legea Societatilor, o a doua AGOA, respectiv AGEA se va organiza in data de 18.05.2021, in aceleasi modalitati, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta, astfel: (a)AGOA incepand cu ora 10:00 (ora Romaniei); (b)AGEA incepand cu ora 10:30 (ora Romaniei); ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGOA ESTE URMATOAREA: 1.Luarea la cunostinta de renuntarea dlui. Stanescu Paul Sorin la mandatul de membru in consiliul de supraveghere al Societatii si renuntarea la orice pretentii pe care Societatea le-ar putea avea in legatura cu indeplinirea mandatului de membru in consiliul de supraveghere al Societatii pana la (inclusiv) data renuntarii la mandat. (vot secret) 2.Numirea dlui. Mihul Andrei ca nou membru in consiliul de supraveghere al Societatii, pentru perioada ramasa din mandatul acordat dlui. Stanescu Paul Sorin, in urma renuntarii acestuia la mandat, respectiv pana la data de 08.10.2021, mandatul acestuia urmand a fi neremunerat. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanei/persoanelor propuse pentru functia de membru in consiliul de supraveghere se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata, potrivit legii, in orice zi lucratoare cuprinsa in intervalul de timp de la data prezentului convocator si pana la data AGOA, in intervalul orar 9-16, la sediul Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, Sector 6, Bucuresti, sau prin e-mail. (vot secret) 3.Fixarea remuneratiei dlui. Grosu Marian-Adrian, pentru mandatul sau ca membru al Consiliului de Supraveghere al Societatii in exercitiul financiar aferent anului 2021 (retroactiv si proportional, incepand cu 01.01.2021) si pe intreaga durata a mandatului sau, asa cum acesta va fi prelungit succesiv, dupa caz, la nivelul stabilit in documentul ce poate fi consultat in orice zi lucratoare cuprinsa in intervalul de timp de la data prezentului convocator si pana la data AGOA, in intervalul orar 9-16, la sediul Societatii situat in Calea Giulesti nr. 333, Sector 6, Bucuresti, sau prin e-mail. 4.Imputernicirea membrilor Directoratului, cu putere si autoritate depline, pentru a negocia si semna contractul de mandat referitor la mandatul dlui. Grosu Marian-Adrian ca membru al Consiliului de Supraveghere al Societatii, incluzand remuneratia fixata si aprobata potrivit punctului precedent. 5.Imputernicirea dnei. Irina-Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv (CEO), cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna. Irina-Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGEA ESTE URMATOAREA: 1.Aprobarea modificarii art 18.12 din Actul Constitutiv al Societatii conform hotararii AGOA adoptate cu privire la punctul 2 de pe ordinea de zi a acesteia privind noul membru desemnat in consiliul de supraveghere al Societatii si durata mandatului acestuia. 2.Imputernicirea dnei. Irina Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv, cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGEA si Actul Constitutiv actualizat al Societatii si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna. Irina Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat; Aceasta fiind ordinea de zi, prin prezentul convocator sunteti invitati sa participati la AGOA si la AGEA la momentul si locul mai sus prevazute. AVAND IN VEDERE URMATOARELE: (A) Situatia exceptionala cauzata de pandemia COVID-19 si masurile adoptate de autoritatile publice prin care este limitat numarul de persoane care pot participa fizic la o intrunire si orice alte masuri adoptate sau care urmeaza sa fie adoptate de autoritatile publice in vederea prevenirii raspandirii COVID-19; si (B) In vederea asigurarii accesului in mod nediscriminatoriu tuturor actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA, Directoratul a decis tinerea AGOA si AGEA si prin mijloace electronice de transmisie a datelor (participarea virtuala audio/video), actionarii fiind indemnati sa foloseasca prioritar aceasta metoda de participare. Continutul audio/video al AGOA si AGEA va fi inregistrat (inclusiv referitor la votul secret), pentru a permite verificarea ulterioara a modului in care s-a votat. Actionarii care nu sunt de acord cu inregistrarea continutului audio/video al AGOA si AGEA isi pot exercita votul prin corespondenta, conform informatiilor prezentate in acest Convocator. Pentru a primi datele de logare la teleconferinta, actionarii si/sau reprezentantii acestora vor trebui sa transmita un e-mail pana la data de 13.05.2021, ora 10:00, la adresa office@farmavet.ro impreuna cu documentele scanate/fotografiate care fac dovada identitatii lor. Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a solicita in scris adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocarii. Membrii consiliului de supraveghere si membrii directoratului Societatii nu pot reprezenta actionarii in cadrul AGOA si AGEA, hotararea fiind nula daca, fara voturile acestora, nu ar fi fost intrunita majoritatea necesara. Actionarii Societatii pot fi reprezentati in AGOA si/sau AGEA prin intermediul reprezentantilor lor legali (pe baza documentelor justificative care demonstreaza puterile lor de reprezentare) sau de catre orice alt tert pe baza unei procuri speciale acordate pentru AGOA si/sau AGEA. Procura in original sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi livrate la sediul societatii cu cel putin 48 de ore inainte de data AGOA si/sau AGEA, sub sanctiunea decaderii din dreptul de a isi exprima votul cadrul AGOA si/sau AGEA. Procura sau documentele justificative care demonstreaza puterile reprezentantilor legali vor fi retinute de catre Societate si o mentiune asupra acestui fapt va fi inclusa in procesul-verbal al AGOA si al AGEA. Actionarii Societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data stabilita pentru AGOA si respectiv AGEA, folosind buletinele de vot prin corespondenta ("Buletinele de vot"), care vor fi trimise completate si semnate la sediul social al Societatii, insotite de procura in original sau de documentele justificative care atesta competentele reprezentantilor legali. Pentru exercitarea dreptului de vot prin corespondenta, Buletinele de vot vor fi disponibile incepand cu data publicarii prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, la sediul social al Societatii situat in Bucuresti, 333 Calea Giulesti, Sector 6, Romania, pe site-ul societatii la adresa www.farmavet.ro si pot fi solicitate prin e-mail la adresa office@farmavet.ro. La completarea imputernicirilor speciale si / sau Buletinelor de vot, actionarilor sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii agendei AGOA si respectiv AGEA cu puncte noi, caz in care forma actualizata a Buletinelor de vot va fi disponibila la sediul social al Societatii in Bucuresti, 333 Calea Giulesti, Sector 6, Romania incepand cu data publicarii ordinii de zi actualizate, sau poate fi solicitat prin e-mail la adresa office@farmavet.ro.



Ultimele anunturi din categoria Diverse

ANUNT PUBLIC SUCEAVA. Parohia "Sf. Mc.Gheorghe" Cornu Luncii,

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 28 Apr 2021
Parohia "Sf. Mc.Gheorghe" Cornu Luncii,cu sediul in com.Cornu Luncii, sat.Cornu Luncii, jud.Suceava, titular al proiectului "Construire locuinte sociale, bazin vidanjabil si imprejmuire",propus a fi amplasat in comuna Cornu Luncii, sat Cornu Luncii, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre A.P.M.Suceava in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul mentionat, propus a fi amplasat in com.Cornu Luncii, sat.Cornu Luncii, jud.Suceava. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul A.P.M.Suceava din mun.Suceava, str.Bistritei, nr.1A, in zilele de luni-vineri, intre orele
9.00-13.00, precum si la urmatoarea adresa de internet: http://apmsv.anpm.ro.
Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a Agentiei pentru Protectia Mediului Suceava.

SC GEORDAN DOMENII SRL

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 27 Apr 2021
SC GEORDAN DOMENII SRL cu domiciliul/sediul in municipiul Bucuresti, strada Clabucet, nr.28, siroul 1, sector 1, in calitate de titular al planului P.U.Z. - IN SCOPUL OBTINERII AUTORIZATIEI DE CONTRUIRE BISERICA, TRAPEZA, ASEZAMANT SOCIAL, CASA PAROHIALA, ANEXA MICROPROCESARE LEGUME FRUCTE in Tarla 96 Parcela A322/4 N.C. 3747/1, Comuna Balotesti Jud Ilfov, anunta publicul interesat asupra deciziei etapei de incadrare luata in cadrul sedintei Comitetului Special constituit din data de 21.04.2021, urmand ca prima versiune a planului sa fie supusa procedurii de adoptare de catre autoritatile componente fara aviz de mediu.Observatii / comentarii si sugestii se primesc in scris la sediul A.P.M. Ilfov (tel 021/4301523) in termen de 10 zile calendaristice de la publicarea anuntului.

S.C. FLAGAS S.R.L., titular al proiectului CONSTRUIRE (AMENAJARE)

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 27 Apr 2021
S.C. FLAGAS S.R.L., titular al proiectului CONSTRUIRE (AMENAJARE) STATIE MIXTA DE DISTRIBUTIE CARBURANTI (BENZINA, MOTORINA, GPL SI INCARCARE ELECTRICA) MAGAZIN PROPRIU CU TERASA SI SPALATORIE SELFSERVICE, AMENAJARE ACCESE SI INCINTA, TOTEM SI PANOURI DE INFORMARE, UTILITATI, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre Agentia Nationala pentru Protectia Mediului Ilfov, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului*), pentru proiectul CONSTRUIRE (AMENAJARE) STATIE MIXTA DE DISTRIBUTIE CARBURANTI (BENZINA, MOTORINA, GPL SI INCARCARE ELECTRICA) MAGAZIN PROPRIU CU TERASA SI SPALATORIE SELFSERVICE, AMENAJARE ACCESE SI INCINTA, TOTEM SI PANOURI DE INFORMARE, UTILITATI, propus a fi amplasat in jud. ILFOV, comuna Tunari, satul Tunari, strada 1 Decembrie, nr. FN, Tarlaua 39, P 124/27, LOT 1, nr. cad.59647.
*) nu se deruleaza si procedura privind evaluarea impactului asupra mediului in context transfrontalier, pentru proiectul in cauza. 1. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul autoritatii competente pentru protectia mediului Ilfov din Aleea Lacul Morii nr.1 (in spatele benzinariei Lukoil), sector 6, in zilele de luni - vineri, intre orele 9:00 - 12:00, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmif.anpm.ro/.
Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a autoritatii competente pentru protectia mediului.

ANUNT PUBLIC ZIAR PROCEDURA DE AUTORIZARE

Valabil in:
Diverse Ilfov
     Publicat in: 22 Apr 2021
S.C. EDCO ONE CONFORT S.R.L. anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul CONSTRUIRE HALE DEPOZITARE ELECTROCASNICE SI BIROURI-parter, IMPREJMUIRE, BAZIN VIDANJABIL, PUT FORAT, PLATFORME BETONATE, UTILITATI, propus a fi amplasat in judetul Ilfov, oras Magurele, strada Atomistilor, nr. 45-49, nr. cad. 59690. Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul APM Ilfov, din Bucuresti, sector 6, Aleea Lacul Morii, nr. 1, si la sediul titularului din Bucuresti, Sector 6, Bd.Ghencea, Nr.79,Parter, in zilele de luni-vineri, intre orele 9.00-13.00.Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Ilfov.

ANUNT PUBLIC JUDETUL TIMIS.

Valabil in:
Diverse Timis
     Publicat in: 22 Apr 2021
OMV PETROM SA, titular al proiectului "Demolare platforma tehnologica. Abandonare sonda-6011" propus a fi amplasat in sat Calacea, com.Ortisoara, identificat prin CF nr.105978- Ortisoara, nr.top.105978, jud.Timis, anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare de catre A.P.M.Timis, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul "Demolare platforma tehnologica. Abandonare sonda.6011", propus a fi amplasat in sat Calacea, com.Ortisoara, identificat prin CF nr.105978- Ortisoara, nr.top.105978, jud.Timis. Proiectul deciziei de incadrare si motivele care o fundamenteaza pot fi consultate la sediul A.P.M.Timis din Timisoara, B-dul.Liviu Rebreanu nr.18-18A, in zilele de luni-joi, intre orele 8.00-16.30 si vineri intre orele 8.00-14.00, precum si la urmatoarea adresa de internet http://apmtm.anpm.ro - Sectiunea Acorduri de mediu. Publicul interesat poate inainta comentarii/observatii la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a Agentiei pentru Protectia Mediului Timis.

Asociatia Clubul Sportiv Spartac Bucuresti,

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 22 Apr 2021
Asociatia Clubul Sportiv Spartac Bucuresti, CUI-10383230 in conformitate cu dispozitiile legale si statutare, anunta convocarea Adunarii Generale Ordinare anuale la sediul sau din Str.Alunisului nr.197 sect.4, Bucuresti, in zilele de 24.05.2021 ora-18.00 la prima convocare si 25.05.2021 ora-18.00 la a doua convocare. Ordinea de zi va fi:raportul de activitate pe 2020; Bilantul contabil pe 2020;Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2021;Aprobarea raportului cenzorului pe 2020;Aprobarea orientarii activitatii sportive pe 2021; Diverse. Presedinte Prof.Iaru Ioan.

SATU MARE- Anunt public privind depunerea solicitarii

Valabil in:
Diverse Satu-Mare
     Publicat in: 22 Apr 2021
Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu. OMV Petrom SA, anunta publicul interest asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu, pentru proiectul: "Lucrari de abandonare aferente sondei-997.Carei", amplasat in Carei (x=686823.23; y=308524.02), jud.Satu Mare. Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate pe site-ul Agentiei pentru Protectia Mediului Satu Mare, http://apmsm.anpm.ro si la sediul titularului cu sediul in Bucuresti, sect.1, str.Coralilor, nr.22. Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Satu Mare.

ANUNT PUBLIC JUDETUL CLUJ.

Valabil in:
Diverse Cluj-Napoca
     Publicat in: 22 Apr 2021
ANUNT PUBLIC JUDETUL CLUJ. SC SERALEX SRL, titular al activitatilor: "Demontarea(dezasamblarea) masinilor si a echipamentelor scoase din uz pentru recuperarea materialelor- COD CAEN 3831. Recuperarea materialelor reciclabile sortate- COD CAEN 3832. Comert cu ridicata al deseurilor si resturilor- COD CAEN 4677 SI 5157. Colectarea deseurilor nepericuloase- COD CAEN 3811. Colectarea deseurilor periculoase- COD CAEN 3812. Transporturi rutiere de marfuri- COD CAEN 4941 SI 6024. Recuperarea deseurilor si resturilor metalice reciclabile- COD CAEN 3710. Recuperarea deseurilor si resturilor nemetalice reciclabile- COD CAEN 3720. Colectarea si tratarea altor reziduuri- COD CAEN 9002", anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de obtinere (prelungire) a autorizatiei de mediu pentru punctul de lucru amplasat in localitatea, DEJ, str. BISTRITEI, nr. 12 E, judetul CLUJ. Informatii privind documentatia depusa pot fi obtinute la sediul APM CLUJ, Calea Dorobantilor, nr. 99, in zilele de luni- joi, intre orele 9:00-14:00 si vineri intre orele 9:00- 12:00. Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul APM CLUJ, pe durata derularii procedurii de autorizare.

Anunt public Constanta. SAVA ZOOTEHNIC S.R.L.,

Valabil in:
Diverse Constanta
     Publicat in: 20 Apr 2021
Anunt public Constanta. SAVA ZOOTEHNIC S.R.L., anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul: CONSTRUIRE COPR C1, C2, C3, C4, C5, propus a fi amplasat comuna Horia, sat Horia, parcela A 231, judetul Constanta. Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului CONSTANTA , str. Unirii, nr. 23, Constanta, judetul Constanta , zilnic, intre orele 9 - 13 si la adresa titularului comuna Horia, sat Horia, str. Principala, nr.2, judetul Constanta, zilnic, intre orele 9-13 . Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului CONSTANTA , str. Unirii, nr.23, Constanta, judetul Constanta, intre orele 9 -13.

Agentia de Informatica Bucuresti, scoate la vanzare prin licitatie publica

Valabil in:
Diverse Bucuresti
     Publicat in: 20 Apr 2021
Agentia de Informatica Bucuresti, scoate la vanzare prin licitatie publica deschisa o instalati de vizualizare BARCO, pentru care s-a obtinut aprobarea de scoatere din functiune, valorificarea si casarea. Licitatia va avea loc la data de 1 octombrie 2021, ora 10, la sediul din str Garii de Nord nr 1, sector 1, Bucuresti, telefon 021.223.27.78, fax 021.223.27.79. Caietul de sarcini si instructiunile pentru ofertanti pot fi achizitionate de la sediul nostru, contra cost, incepand cu data de 24 septembrie 2021. Pot participa persoane fizice sau juridice, care pina la deschiderea licitatiei vor depune la comisia de licitatie chitanta de achitare de 15% din pretul de incepere al licitatiei. Conform legislatiei in vigoare, daca nu se indeplinesc conditiile minime de realizare a licitatiei, aceasta se va repeta astfel :a doua licitatie in data de 8 octombrie 2018, ora 10 ; a treia licitatie in data de 15 octombrie 2021, ora 10.

Categorii de anunturi online:


Vanzari Imobiliare
Cumparari Imobiliare
Inchirieri Imobiliare
Oferte de munca
Cereri de munca
Citatii / Somatii
Comemorari / Decese
Diverse
Pierderi Acte / Legitimatii
Anunt de Mediu
Licitatii
Adunari Generale (Convocator)

Site-uri partenere:

Mediapress Mica Publicitate
Mare Publicitate Mediapress
Mica Publicitate Ziare
Anunturi Romania Libera
Anunt Ziarul Romania Libera
Romania Libera Anunturi
Anunturi Libertatea
Mica Publicitate Libertatea
Anunt Ziarul Libertatea
Anunturi Jurnalul National
Mica Publicitate Jurnalul National
Anunturi Anuntul Telefonic
Mica Publicitate Anuntul Telefonic
Anunturi Adevarul
Mica Publicitate Adevarul
Anunturi Bursa
Anunturi Curierul National
Citatii ziarul Adevarul
Citatii Romania Libera
Anunturi Citatii Ziare
Anunt Licitatii Ziare
Publicitate Ziare Locale
Anunturi Ziare Locale
Publicitate Ziare Locale
Ziare Mica Publicitate
Ziare Mare Publicitate
Mica Publicitate Cluj
Anunturi in ziare
Publicitate in ziar
Publicare Anunt ziare
Anunturi adunari generale
Anunturi Fonduri Europene
Anunturi Ziare Nationale
Anunt Ziar National
Servicii de curatenie